usenmedimyaptimbirvelet egelsenkonuss Zlm Oh süper teşekkür ediyorum hep elimde yıkıyordum onu şimdi canım istemiyor 🙄
usenmedimyaptimbirvelet sallyt valla bende 70 dereceye attım, ocağın aspiratörünüde attım dün ağır yemekler yapınca tiksindim elimle yıkamaktan😬