Ee011 ben 4 ay 10 günlüktü falan başladım sorun olmadı bizimkine yiyebiliyordu sindirim problemi de yaşamadık önden yoğurt ile deneme yapmıştım o yüzden tereddüt etmedim alırken bunu da yer dedim yedi. Mamadan hallice bişey zaten daha yoğun kıvamlısı. Üstünde 6 yazıyor evet çünkü genel kanı ortalama 6 ayda bebeğin yemeye hazır olduğu. Ama kişisel değişiklikler illa ki oluyor her bebeğin gelişimi bir değil bu konuda. Kimi bebek 6 aylık bile yutamazken kaşıkla, kimisi 4 aylık yiyebiliyor. Bu durumu kendi çocuğunuzda gözlemleyerek başlamanızda fayda var. Tabii sadede Yiyebilmesi değil sindirim sisteminin de öğütecek şekilde gelişmiş olması gerekiyor.