cansuuyya bı doktora gidin ek gıdaya başlayabilir mi dıye. Ok derse tadınmlara başlayın bakalım. Az tadıyor ama mıdeler küçücük o tadımlar bıle onlara yavaş yavaş tokluk hissi veriyor. Böylece uyku geldikçe emer. Emzirmekten vazgeçmeyin anne sütü canlı hucredır çok güzel bsydir. Mama, da alınır ek gıdada mama yla sütler muhallebıler yapılıyor mesela ama şimdi anne sütü varken ne bılım biberon mama zor…. Benım 3bucuk aylıkken bebeğim emerken hasta oldum tak dıye kesildi inan çok üzüldüm ne yapsak gelmedi geri