senayagiz Nezle oldum çok fena 2 gündür çok kötüyüm ne yapmalıyım 7 buçuk aylık oğlum var emiyor 2 gündür emzirmekten başka temas dahi etmiyorum geçmesin diye
ayisit senayagiz bol c vitamini maalesef başka çaresi yok birkaç hafta önce biz de atlattık ben sanırım corona olmuştum tat koku vs yoktu bende kuşburnu içtim sürekli
ayisit senayagiz eğer boğaz enfeksiyonu falan da varsa işe yarıyor ama nezleye işe yaramıyor maalesef