Kızlar 1 yaşındaki bebeklerinize yemeği nasıl veriyorsunuz? Mesela köfte yaptınız bizim gibi normal köfteyi parça parça yapıp mı yiyor yoksa eziyor musunuz? Benim oğlum yemekleri asla olduğu gibi yemiyor mutlaka çatalla ezip vermem gerek. Dün mesela lahana sarması yapmıştım mecbur çatalla ezip verdim tam püre yapmıyorum pütürlü kalıyor ama ezilmiş halini yiyor normal mi böyle? Toplam 7 tane dişi var büyük gıdaları ezemediği için mi böyle yiyor yoksa bu duruma alıştığı içinmi?