G123 Arkadaşlar ben çocuk düşündüğüm için korunmadın son adet tarihim 4 Eylül ben Salı günü bedemçiklerim iltihap tutmuştu diye hastaneye gitim gebelik beli olmadığı için bişi söylemedim serum vurdum dün tekrardan serum vurdum sorun olur mu
YumukluSucurtaa G123 bende hamile kaldığımda ilaç kullanmıştım iki doktora da sordum ortada o zaman bebek yoktu bişey olmaz dediler çok şükür bir sorun olmadı
G123 YumukluSucurtaa ay inşallag kafama çok takıldı daha regılıma 9 gün var 2 defa kullandım 2 gün önce falan
YumukluSucurtaa G123 benimki grip ilaciydi ne kullandığımı bile sormadılar çok şükür hiç sıkıntı olmadı