2 Aylık kızımla özel hastanedeyiz öksürük, ateş, hırıltı için. Kanında enfeksiyon var biraz dediler. Yatış başladığından beri serum alıyor. Gece bitti, sonunda bitti derken hemşire bir tane daha getirdi neden ikinciyi takıyorsunuz diye sorduğumda burda kaldığı süre boyunca serum hep takılı kalıcak tam ememiyo tıkanık diye bi de halszi diye falan ondan dedi. Ama kocaman serum ve devamlı olması bana fazla gibi geldi acaba bundan ücret alınacak diye mi yapıyolar diye düşündüm 🤔 Bir de 2 saatte bir gene acıkıyor emiyor kızım ama 4 5 dk sonra itiyor emesi var gibi ama uyuyakalıyor serum bunu etkiliyor olamaz mı