Hapşırık hafif burun akıntısı ve hafif ishali var sadece biraz sık kaka yapıyor diyebilirm çokta ishal değil gibi. Dün gece 39a kadar ateş çıktı calpol ve duş ile indi sonra 36.5 ile uyuduk şuan 37.5-37 arası gidip geliyor internette menenjit falan yazıyor çok korktum hırıltısı var arada geliyor balgam sesi biraz hızlı nefes alıyor ama belki normalde de alıyodur ben hasta diye korkmuşumdur