Beybiiii benimki de 25. Haftada yapmıştı öyle hatta acil dr u kusura bakma gülüyorum ama halay çekiyo şu an içerde seninki demişti. Progestan vermişti böyle devam ederse doğumu başlatır bu sıpa demişti. Bolca dinlenin. Sakinleşmek için dua ya da meditasyon yapın ve en doğru yönlendirme için dr. İle görüşün. 33 de geldi bu arada bizimki.