barlaskomm Kızlar sütüm az geliyor bebiş memede doymuyor sağdığım zamansa en fazla 30 cc oluyor, şuan mama 30 cc veriyorum 13 günlük bebek ilk gün doktor 30 cc yeterli demişti 2 hafta oldu cc yi yükseltmelimiyim yoksa devammı etmeliyim ?
gunes1508 Bizde 5 gunlukten 40 günlüğe kadar mama kullandık şükür bir kaç gündür mama bırakmaya çalışıyoruz anne sütüne döndük bende sürekli bunu arastieiyordum ne kadar vermeliyim bebeğim kaç cc ile doyar diye şöyle soyliyim ilk iki hafta 30 CC iki saatte bir verin iki hafta sonra 60 CC yapın bazen 45 le doyacaktir mamayı bekletin (1 saate kadar bekletebiliyorsunuz) 15 ccyi yarım saat sonra verin sonrasında bebeğin doyma durumuna göre alisacaksiniz 60la doymayacak 90a çıkacaksınız bebek belli ediyor zaten içme hızından
omerzayn Ben önce 30 sonra 40 50 diye artttırdım kalanı attim zaten o mamayı iki üç saate anca hazmediyor tekrar tekrar vermedim şuan 3 buçuk aylık 60 veriyorum bazen 75 yada 90 yapıyorum bitiriyor kalıyor kefine göre sütte içtiği için
omerzayn Ben sadece sabah akşam uyumadan veriyorum diğer saatler emzirme yapıyorum mama verdiğimde 4 saat bazen üç saat uyuyor üstüne süt istiyor ama pek içemiyor doymuş oluyor tat alıp bırakıyor uyuyor 3-4 saat sonra uyanınca hemen emzirme yapmıyorum biraz gezdiriyorum evde sonra emziriyorum
mrvbrk1 omerzayn mamayı verdikten sonra meme reddi yaşanmıyor mu acaba ben şimdi bebeğim i diye alerjik mamaya başlayacağım ama Emmeyi bırakır diye de korkuyorum kaşıkla mı versem acaba diye düşünüyorum