Dün gece ateşi çıktı 38.5 29- 37 inip çıktı en son 36.5 oldu duş aldırdık devamlı calpol vs. Şimdi 37.5-37 arası ateşi hapşırıyor burnu akıyor hastaneye götürmeli miyim acaba. Gereksiz ilaç kullanımına karşıyım ama internette bir ton şey yazıyor yok kanınds enfeksiyon yok şu bu korkuyorum haliyle deneyimli anneler yazabilir mi bana… ilk defa hasta oldu bebeğim 7 aylık hafif ishal az burun akıntısı hapşırık