Sbhtduha Kızımın kreşte 3. Haftası tam bugün alıştı herşey yoluna girdi derken okulda çişini söylememeye başladı. Altına yapıyor. Neden olabilir? Sanki hiç ogrenmemis gibi davranıyor. Benim gibi olanlar yazabilir mi