Sapsikanne bizim de önceki otomatikti,gene kullanamadım maalesef İstanbul trafik konusunda çok fazla ürkütücü benim için vites farketmiyor ama cesaret ve dikkat lazım, mal canın yongası demişler öncelik can sağlığı tabi ki orası ayrı ama insan düşünüyor ister istemez umarım başarabiliriz🌸