Merhaba kızım şuan 10 ay 7 günlük yaklaşık 10 gündür sabah kalktıgında özellikle öksürük var her mevsim geçişinde de aynısı olmuştu doktora götürdüm bugün ALLERSET isminde ilaç verdi kullanım kılavuzunda 2 yaş altına önerilmiyor yazıyor ne yapmalıyım kullansam mı bilemedim kullanan varmı