Pirasalipuding Hanımlar merhaba 3 aylık olduk evde lazer yapmak istiyorum sizce bi sakıncası varmı süte zarar verir mi bazı doktorlar sorun olmaz diyor bazısı önermiyor kafam karıştı
cicekkiz20 Pirasalipuding Benim arkadaşımda lazere gidiyor bebeği 8 aylık şuanda doktor koltuk altına yaptırma sadece demiş göğüse yakın olduğu için diğer bölgeler için yaptırabilirsin demiş öyle söylemişti
beyzzsenturkk_ Pirasalipuding yaptırırsın ama düzgün sonuç alamazsın emzirdiğin icin hormonların hala tam oturmadı ne zaman ki emzirmeyi bırakırsın hormonların düzene oturur o zaman fayda görürsün arada bariz farklar oluyor
DBEE Pirasalipuding Ben lazere giden biriyim hamile kaldıktan sonra bana orda ki çalışan bebek doğacak ek gıdaya geçecek 6. Aydan sonra gelebilirsin demişti Şuan 5 aylık olduk bende beklemedeyim