Merhaba arkadaşlar kızım doğmadan önce park yatak aldık ama Hıc kullanmadık desem yeridir önceden mınık besıgınde yatak odamızda bırlıkte uyuyorduk.artık o besıge sıgmıyor odasına yer yatağı yaptık orda done done uyuyor park yatakta donemedıhı ıcın sureklı uyanıyordu.satmak ıstıyorum ohtıyacı olan düşünen yazabılır