tinimini_mom bazı doktorlar nasıl konuşulacağını bilmiyolar gerçekten kızım 9 aylıkken kan aldirdik bize direk sizi kan hastalıklarına sevk edebilirim değerleri pek iyi değil ama bi iki hafta kan tahlili yapalım dedi bi hafta arayla bi ay gittik lan verdik ama o bi ay geçmek bilmedi çocukta ne hastalığı var diye içim içimi yedi. Sonunda bize ne dese beğenirsin değerler biraz düşük hafif kansızlık var bilmem ne su ilacı kullanın düzelir. O an kendimi gerçekten zor tuttum bunun için mi bize ecel teri döktürdün demek istedim de diyemedim
Siz üzülmeyin kan tahlilini tekrar isteyip gözlem yapabilirler
Olabiliyo böyle şeyler
Sizin ki de doktorun yanilmasidir umarım