Marianne canimanne06 iş seyahatına gittiğimde hep o avm yanındaki otellerde kalıyorum. Her akşam gezerim gittiğimde 😂
onefinemom canimanne06 yani avmnin kendisinde pek bir şey yok ama hayat sokağındaki kafeler&restoranlar güzel. Bosco’ya gitmenizi tavsiye ederim kesinlikle, heeeeeeer şeyi çok lezzetli 💖