esma1012 bebekler kolay kolay üşütmüyo benim bebeğim doğduğundan beri 23-24 derece oda sıcaklığında askılı yada yarım kollu kıyafetle duruyor altıda çıtçıtlı badi yani uzun da değil hiç üşütmedi ona rağmen ve eldivenle çorap bile yeni giydirmeye başladım yüzünü çizmesin vs diye çorapta bacakları çok açık kalmasın artık diye