Benvebebegim yani bilmiyorum ki. Ama kadın doğum doktorum sen de minyonsun demişti. İlk kizimda 24.haftadan sonra ortaya çıktı gelişmedi 32 cm doğdu 4 aylıkken çocuk doktoru kan ultrason falan yapalım dediler istemedim çünkü gelişimi iyiydi. Sonra oğlum oldu onda normaldi. 2. Kizimda tam doğum yapacağım zaman küçüklük ortaya çıktı yine. 1 ay muayenesinde doktor ultrason kan istedi genetiktir hocam ablasi da aynı dedim yine de tetkikler yapıldı sorun çıkmadı.