Goncalasdas banada öyle demişti bir diğer doktor. 2 gün önce öksürük başkadı yine kan aldılar 0,45 çıktı nötrofil.(ben enfeksiyondan diye biliyorum düşmesi normal diye biliyorum) göğse yönlendirdi doktor bugün bir ton kan aldı. Ben senin yerinde olsam çoktan hematolojiye götürdüm 3. Kanda bile düşük niye bekliyorsun falan filan dedi aşırı korkuttu