TheLatte işte o çok sinir bozucu oluyor bazen. Bir de benimki uyuyamadığı için huysuzlanıyo, siz de destekli mi uyutuyorsunuz? Ben biraz destekli uyutmama bağlıyorum düzensizliği, çünkü memede ya da sallanarak pışpışlanarak uyuyan bebek her uyanıklık halinde o desteği bekliyo halbuki kendi kendine uyumayı bilse, uyandığında geri uyuyabilir. Sonuçta bizde defalarca uyanıyoruz gece ama geri hemen uyuyoruz.