guldef seheeeeer1 benim kızımla aynı kiloda. doktor kilosu fazla dedi ama bana fazla gelmiyor öyle aman aman bir kilosu yok. size söyleyen oldu mu acaba. 2 yaşında 12 kilo normali dedi doktor 🤨
seheeeeer1 guldef mama alam bebeklerde kilo önemli oluyormuş sanırım. Biz mama kullanmadık o yüzden kilo almada önemli değil demişlerdi hala öyle diyorlar alabilir diyorlar
Sevvl aygam 10.5 83 cm bir kızım 9.700 82 cm bir kızım çok çok iyi dedi doktorumuz çünkü 43 cm 1750 44 cm 1950 doğmuşlardı gelişimleri de harıka dedi kanları da şükür iyi çıktı 🙏