caglanne destekli oturuyoruz bizde desteksiz daha var gibi ya dönüyor baya önce başlamıştı dönmeleri hatta bizim ki örümceğe bile biniyor biliyorum yasak bla bla ama valla çok iyi kaslarını geliştirdi adına ta üç dört aylıkken bakardı hala bakar siz sürekli adıyla seslenin bi süre sonra alışıyorlar ek gıdaya biz 5 aylıkken başladık iyi gidiyoruz darısı size