relaxanne Sigarayı bırakanlar umarım devamını her zaman getirebilirler.
Benm eşimde bırakalı yaklaşık 2ay oldu. Çok güzel bir şey ya. Wc de sigara içmesinden nefret ederdim, hep kavga ederdim. Wc ’yi temizleyesm gelmezdi, çünkü ben temizlerdm, akşama yine sigara içerdi. Senn benm emeğime saygın yok derdim, üzülür kavga ederdim.
İnşallah tekrardan başlamaz, hiç kimse başlamaz inşallah 🤲