Nyr195 bizde para içinde yüzmüyoruz bize giren 500 tlden sonra hala toparlanmaya çalışıyoruz orda bahsetmeye çalıştığım imkanlarımızın olmamasına rağmen yine de devlete götürmeyi göze almadığım , ayrıca çocuk söz konusu olunca insan parayı düşünemiyo bile şuna belki evimdeki eksiği alamıyorum ama çocuğum iyileşti en azından !! Bilip bilmeden yorum yapmayın ayrıca muhatabım bile değilken size cevap yazmak düşmez, iyi akşamlar !