13 aylık kızım 2 gündür ateş vardı sadece dün doktora götürdük bir sıkıntı yok dedi hafif boğaz kızarıklığı dedi nefes alamaz gibi olursa getirin dedi eve döndük ateş düşürücü vermeden önce çorbasını içirdim ateş düşürücüdür vermemle kusması bir oldu ama öyle bir şey yok burnundan geldi nefes alamadı hemen acile gittik test yaptılar kanına baktılar domuz gribi testi falan covid çıktı takip dedi burun açma dedi yolladı ateşi yok çok şükür geceden beri çıkmadı ama nefes alamıyor sanki burnunu 3 saatte bir açıyorum soğan karanfil koydum baş ucuna ama hırıltılı sanki boğazında balgam var ne yapacağımı şaşırdım ağlamaktan helak oldum