miraykus2 3.5 aylık bebeğim geceleri uykuya dalamıyor 2 3 gece 12 de başlıyor ağlama krizleri 2 de emerek uyuyor ama ondan önce naparsam yapayım sakinleşmiyor kucağıma aldığım da ağlamaya devam ediyor yatırdığım an daha fazla ağlıyor ağlama krizine giriyor emzik zaten almıyor ağzına emzirmeye çalıştığım da ise kucağıma yatırır yatırmaz daha fazla ağlamaya başlıyor ve memeyi de kabul etmiyor zor bela sakinleştiriyoruz sonrasında emerek uyuyor bunu nasıl düzeltebilirim
ASnowflake miraykus2 gazı olabilir yada 4. Ay atağına girmiş olabilir oğlumunda 3.5 ayda başlamıştı o dönem sabır dilemekten başka pek yapılacak bişey yok aslında
Myrtle miraykus2 4 bucuk aylik yeni sakinlemeye basladi. Haftalardir gece uyanip saatlerce uyumadigini bilirim. Gunduz zaten hic uyumuyordu. 4. Ay atagi diyolar, doktora gore sicaklik, burun tikanikligi, gaz olabilirdi
miraykus2 Myrtle burnu şu sıralar çok tıkanıyor sürekli serum suyuyla açıyorum ama gündüzleri çok uyumaya başladı geceleri ise uykusu olmasına rağmen uyumuyor sabah 6 da uyudu mesela ara ara kalktı sadece emdi ve gene uyuyor inşallah en kısa sürede eski haline döner