Gulsm2516 bizde 18 günlüğüz, aynı durumdayız ve bu çok normal. İşler beklesin bi zahmet bebeğimin bu anları bi daha gelmiycek sürekli kucaktayız evet yorucu uykusuz geçiyo ama olsun bu günlerde geçecek biraz sakin ve stressiz olursanız bebeğiniz de daha sakin olur