35 günlük bir bebeğim var ve gaz problemi yaşıyoruz. Önce bigaia simdi ise nurse harveys gaz damlasi kullanıyorum. Emzirdikten sonra da 10 dk uğraşıyorum yine de gazı çıkmıyor ne yaparsam ne masaji yaparsam yapayım. Uyanikken sürekli ağlıyor gerçekten artik psikolojim bozuldu. Ne yapmalıyım ne yapsam bu gaz belasından kurtuluruz? Onerileriniz neler?