Dufren20 Merhaba, 28 yaşındayım. İlk 5 yasindayken kuduz asisi oldum, 12 yasindayken oldum, 15 yaşındayken iki farkli zamanda kopek isirdi, iki farkli zamanlarda kuduz asilari oldum. en son ise 23 yasindayken oldum😂 Hayvanlari cok severim ama galiba biraz haşin seviyorum. nedense ya isirirlar ya da tirmalarlar beni. İciniz rahat olsun hic bir zarari ya da yan etkisi olmadi bende. Hatta soyle diyim benim babam beyin cerrahı. Beni komsunun bahcesinde kafeste baktigi tavsan tirmalamisti. Onda bile hemen goturup tetenozla kuduz asisi yaptirmisti. Allah korusun kuduzun tedavisi yok. Siz onlemini alin. İciniz de rahat etsin kanli canli ornek olarak ben varim. Hic bir zararini gormedim asinin. Sunu da eklemek istiyorum. Size bir asi karti vermis olmalari lazim. O asi kartiyla gitmeniz lazim diger asi gunleri de. Eger gununu kacirir iseniz polis zoruyla asiya goturulursunuz. Cunku kuduz kamu sagligi tehditi olarak geciyor