Arkadaşlar bebeğim gün 1 yaşına girdi, hiç blw yapmadım 10. Aydan sonra bazen önüne koydum ama hep büyük lokma alır vs diye tedirgin davrandım. Şuan yiyecek birşey bile olsa eline alıyor ağzına hiç götürmüyor. Çevrem de küçükken vermedin hiç o yüzden diye çok baskı yapıyor. (Çevrem derken genelde kaynanam 😂) Bu bir gelişim geriliği mi yani şuan yapması gerekir mi bilemiyorum bazen de üzülüyorum. Var mı bu şekilde olan ve sonradan önünden yiyen çocuklar, kaçıncı aydan sonra biraz anlıyorlar ve düzeliyor acaba