Arkadaşlar merhaba. 9 buçuk aylık bir oğlum var. Oğlumu akşam 8.30-9 gibi uyuturum. En geç 10 olur oda en geç. Gün içinde tek uyku yaptığı gün 2 saat uyur iki uyku yapıyorsa birer saat uyur. Her neyse oğlum hep gece uyanan bir bebekti mama içer geri uyurdu hemen. Ama bir kaç gündür gece uyanıyor ve uyumuyor. Geçen gece 3 buçukta uyandı 5 e kadar uyumadı 5 de uyuttuğumda da 5.53 de geri kalktı. Ben artık yorgunluktan hasta oldum. O uyurken gündüz uyuyayım diyorum bu sefer gece uyuyamıyorum. Mama içmiyor ama yani açlıktan değil bu uyanması. Ne yapacağımı şaşırdım.