Aliveannesi96
Desteksiz bakıyorum mantığı bana yanlış geliyor.
Kimse kimseye çocuğunu büyütürken destek vermek zorunda değil zaten.
Destek verebilecek durumdada olmayabilirler.
Yaşlıdırlar, uzaktırlar, istememişlerdir, çalışıyorlardır.. Bir sürü şey olabilir.
Çocuk kararını eşimizle aldık ve eşim sorumluluklarını yerine getiriyorsa eğer bana destek vermeyen diğer kişilere hiçbir şey diyemem. Mecbur değiller. Ailelerimizle aynı şehirlerdeyiz ama uzağız. Babalarımızda, annelerimizde emekli. Ancak ben çalıştığım günler için bakıcıyla anlaşıyorum. Çünkü uzaklar, her gün gelip gidemezler. Hiç çocukları birine emanet edip dışarıyada çıkmadık. Çıkınca ailecek çıkıyoruz veya eşim çocuklara bakıyor ben arkadaşlarımla çıkıyorum ya da tam tersi eşim çıkıyor çocuklara ben bakıyorum. Sadece çocukları ailelere emanet etmek için dahi bir ton yol ve trafik çekmek durumunda kalacağız, ne gerek var.