rana0234 Bebeğin 45 günlük akşam olunca ışıkta uyuyor.İsigi kapatınca asla uyumuyor,ağlıyor ve huzursuzluk yapıyor.Sabahliyoruz sürekli.Bu bebeğin ışığa alerjisi var sanki🤦Aynı durumu yaşayan veya sebebini tahmin edebilen varsa yardimmm lütfen🙏🙏😭