sna44 Kızlar bugün bebeğim 6 aylık oldu. Hepatit b aşısı yokmuş vurmadılar sizde aynı şeyle karşılaştınız mı
Ummu1- sna44 aşıları toplu yapıyolar o yüzdendir. Paketler halinde oluyor aşılar, 10lu fln o kadar bebek olmasını bekliyolar.
mihramomm1 sna44 Az önce geldik sağlık ocağından yokmuş Hepatit B aşısı ne zaman gelir bilmiyoruz dediler .
Aysekl Bizde 5li karma aşısını olamadık bakanlık göndermiyor dedi ebe aşı temininde sorun var galiba bir postta daha görmüştüm
260224 Bize de yok dediler çocuk felci ve karma aşıyı yaptılar bir hafta sonra aradılar elimizde şuan bi kaç tane var getirin yapalım dediler gittik yaptırdık