Herkese merhaba burayı bayadır takip ediyorum ama hesap oluşturmak şimdiye kısmet oldu. 14 aylık bir oğlum var desteksiz büyütüyorum aşırı hareketli hiç durmuyor, gerçekten artık yorulmaya başladığımı hissediyorum. Örnek vermek gerekirse; sürekli saçımı çekmek istiyor sürekli elleriyle yüzümü çiziyor sürekli yüzümü bir yerlerimizi ısırmak için uğraşıyor. Böyle sürekli onun bu yaramazlıkları ile mücadele halindeyiz. Oyuncaklar alıyoruz oynasın diye hiç oralı olmuyor aksine oyuncaklarına zarar veriyor eline alıp yere çarpıyor atıyor kırıyor bu sefer komşulara çok ses gidiyor kimseyi rahatsız etmek istemiyorum ne yapacağım böyle bilmiyorum. Evde bir sürü yaramazlık yapıyor yetişemiyoruz aşırı hareketli dibimden ayrılmıyor, telefonu bile zar zor elime alıyorum, elimde görse hemen atlıyor almaya çalışıyor vermediğimde ağlama krizlerine giriyor. Oysaki ekrandan telefondan hep uzak tutuyoruz (görüntülü aramalar hariç) neden böyle oldu bilmiyorum. Ha bir de yemek konusu var, benim bir şey yedirmemi asla kabul etmiyor kendisi yemeye çalışıyor kaşık falan istiyor. Kaşığı veriyorum eline alışsın diye ama bu sefer kaşığı alıp hızlı bir şekilde yemeğin olduğu tabağa çarpıyor. Üst üste defalarca elindeki kaşığı tabağına çarpıyor hızlıca. Bazen yemeye çalışıyor yarısını yere döküyor bu sefer hiçbir şey yiyememiş oluyor. Gerçekten çıldıracağım. Ne zaman geçecek bu süreç gerçekten oturup ağlamak istiyorum o kadar bunaldım ki