selam kızlar kızım 12 aylık son bi kaç haftadır geceleri mamaya kalkıyo uyanıyor geri yatırmaya çalışıyorum yatmıyo illa mama içecek 2 gün önce gece 2.3 kere kalktı mamaya içti uyudu banada aşırı bağlılık gösteriyor kucakta durmak istiyor ağlayarak uyanıyor çok yıprandım napıcam mamayı kesmek istiyorum azaltmıştık bayya 3 numara mamaya geçtik yemeklerinide gayet güzel yiyo 3 ana öğün veriyorum bazen acıkıyo 2 ara öğün yapıyorum anlamadım yardım edin moralim çok bozuldu gecelerş perişan oluyorum sabahta erken kalkıyo. bugün bana bi güzellik yaptı sadece gece 2 gibi falan kalktı mama içti yattı sabah 8 gibi uyandık nasl mutluyum onun dışında hep 6.30.7 de kalkıyoruz