Aynı dertten muzdaribim 7 aylık kızımın poposunda mantar var doktorumuz travazol, hamazinc, fito verdi tam düzeldi tekrarladı malesef bu sefer daha kötü oldu ıslak mendili bırakalım pamukla silelim dedi onuda yaptım yok bana mısın demedi şimdi günde 2 saat altını açık bırakıyorum Madecasol krem sürüyorum birde gün içerisinde 5-6 kez yıkamaya çalışıyorum belden aşağısını asla nemli ıslak bezlememek lazım yoksa yayıldıkça yayılıyor 😞