boran06 benim bebegimde oyle.bir saniye durmuyor.kucagimiza aliyoruz bagira bagira ade ade,de ,da,diyip ayaklarini çirpiyor.gecerken eliyle orayi burayi ellemeye calisiyor.bulasik makinesini aciyorum emekleyerek geliyor.6 aylikken emekledi suan 9 aylik.sabit hic durmuyor 😅🤭surekli oyun oynuyoruz.yaramaz da.tv unitesine tutunup kalkip oradaki seyleri kurcaliyor.tum sivri yerlere onlem aldim.yurume arkadasi aldim.onunla biraz duruyor.tekerlekleri lastikli.hizli gitmiyor.ayni zamanda kilitleniyor.sabit de kalabiliyor .ic ice gecen bardaklar var.eger yoksa tavsiye ederim.onlarla guzel oynuyor.kurabiye kavanozu var bultaklı.ablasindan kaldi suan favorisi o 😅15 dk falan oynuyor o arada hemen yemek veya kahvalti hazirliyorum.ben yurutec falan da kullanmadim o yuzden 6.aydan sonra kosusturmamiz basladi 🙈