BirAnneBirBebekkkKk bence pratik ve gerekli olmasada olur ama cezveyle ocak basında beklemek ve köpüklü yapamamak benim için en önemli alma sebebiydi😂 suan alıyo olsam arcelik veya beko ikili çelikten alırdım 5.6 bindi en son çelik oldugu icin saglıklı usun ömürlü diye düşündüm bir de 2 hazne olması kimi sade kimi şekerli içiyo aynı anda yapmak acısından imkan varsa görüntü olarakta güzel bence eger daha uygun birsey diyosanız kardeşimde beko kuzenimde arcelik var tekli köpüklü yapıyo güzel en almayın diyecegim arzum bnce cok cabuk bozulan bir marka şikayeti yüksek korkmaz arzum karacada cok olumsuz yorum okuduk kardesime bu sene ceyşz yaptık arastırrıken hep köpürmeme ılık yapma sorunları yazıyodu geç pişirme vs bende de fakir var hzlı pliriyo köpürüyor memnunum