Benim 18 ay hep tek baktım eşim akşam gelince yardımcı olabildiği kadar. 40 ıma kadar bile kimse yoktu bir şekilde hallettim. Çok yorucu. Şuan büyük oğlum 27 aylık küçük oğlum 9 aylık. İlk zamanlara göre daha düzenli tabi ki ama yorucu. Alıştım. Küçük oğlumun da uyku düzeni oturunca rahatlarım diye düşünüyorum