Hanımlar merhaba. Şu an için sigortam yok. Hamileyim beta olarak henüz kalp atışı kontrolüne gitmedim haftaya gel dedi doktorum. Analık Hakkı mı adı tam emin değilim. Sigorta olmasa da sgk masrafları karşılıyor diye biliyorum ama nasıl olduğunu bilmiyorum. Böyle olan var mı bu Hakkı kullanan sigortası olmayıp hamilelik geçiren?