smytpl Emziren anneler hangi doğum kontrol hapını kullanabilir. Birde kızlar ben 4 aydır adet görmüyorum ve halâ görmüyorum bebeğim 5 aylık doktora gitme fırsatım olmadı hiç doktora gitmeden bu hapları kullanmaya başlasam birşey olurmu deneyen varmı
aysebb smytpl Zlynda kullanıyorum 9 aydır kızım 11 aylık aktif emiyor. Adet olmadan başlayabiliyor direkt
crybaby smytpl doktorum emzirirken hap kullanmanın süt kalitesini etkilediğini söyledi bu yüzden bende spiral taktırdım
sevimailesi smytpl adet görmemen normal kafana göre alma derim cnku bebeğinin emme durumuna göre de veriyorlar çok sık emen bir bebekse ona göre öneriyor
gurbetteanne10 smytpl hapın ismi zlynda regl olmadan kullanmaya baslayabiliyorsun ama bir hafta ek koruma yöntemi kullanman gerekiyor reçetesiz alınıyor
smytpl aysebb teşekkür ederim bu hapı genelde tercih ediyorlar eczaneden aldığım gibi kullanabilirmiyim birde yan etkisi vs varmı kilo alımı gibi. Kilo almaya çok yatkın bir vucudum var ve son olarak her gün aynı saattemi alınmalı nasıl kullanılıyor 🥲
matmazeliingunlugu Cerazette kullanıyorum 4 aydır olurken başladım ama simdkte olmuyorum. Bu ara bı lekelenme oluyor azcik Dr a gittim bakalım hormonlara bakıldı sonuç bekliyorum.
Ednurr7 matmazeliingunlugu merhaba bendede aynı durum o hapı kullanıyorum bir iki gün çok az oluyor hemen bitiyor hormonlara bakma sebebi neydi doktorun 😢
aysebb nazlik Bende yan etki olmadı, arkadaşımda kullanıyor onda da olmadı yani olacak diye birşey yok denemeden bilinmez
seval61 nazlik bende kullaniyorum hap zlynda yan etkisi ishal karin agrisi ara kanama bazen lekelenme mide bulantisi olabiliyor
smytpl anneann adet olmadan takılınca çok ağrıyormuş diyolar korkuyorum yalan yok adet olduğum an takmak istiyorum
matmazeliingunlugu Ednurr7 valla bilmiyorum ki gebelikte baktı ben evde baktım negatif dedim kanda baktı o da negatif çıktı. Hormonlar ne cikcak gorecez bakalım 10 güne çıkar dedi ilçede oturuyorum merkeze gidiyormuş kanlar. Benim çok çok az yani akintimin rengi farklı yani o kadar az.
seval61 nazlik hayir yazmiyor bu dediklerim goruluyor genelde ara kanama oluyor az miktarda pihti olmuyor
gurbetteanne10 smytpl evet aynı saatte kullanman gerekiyor bende kilo alımı vb olmadı süt kalitesini azaltmadi yada süt miktarındada değişiklik yok şükür ben memnunum
anneann smytpl bende ated olmuyorum doğumdan beri dün gittim doktor adet söktürücü hap verdi kullan adet olduğunda gel dedj kullanmaya başladım