Merhaba ya her yerde bi sağım yapılması mecburi bi olaymış gibi bi durum var. Çalışan annelerin kesinlikle ihtiyacı ama ev hanımı olanlar neden pompa yapmak zorunda gibi bi algı var. Bebeği yeteri kadar emzirip yatırsak her istediğinde versek yinede göğsü sağmak zorunda mıyız? Stoklamama gerek yok çünkü. Başta sütüm gelsin diye sağım yaptım ama sürekli her yerde sağım yap şu saatlerde yap diye bi durum var eskiler annelerimiz sağım yapmamış mesela oluyor demekki kafam bi karışık