Hanim58 iki senedir v15 kullanıyorum çok çok memnunum bence çocuklu evde olması lazım iyi bir marka model robotum da var irobot roomba s9+ onun arkasından süpürünce bile toz çekiyor onu geçtim az önce oğlan tv karşısında kraker yedi hemen süpürdüm diğerine blw yapıyorum günde 5 öğün mutfak çekiliyor kedimiz var koltukta uyusun arkasından çekiyorum tek kötü yanı koltuk başlığını artık ekstra satmaları