Normal canım. Ben hatta 4.gün o ağrıyla oğlum sarılık olunca hastanede yatmıştık 1 gece. Hatta bıçaklar giriyordu yerimden kalkamıyordum. O ağrı 2 hafta sonra anca geçmişti. Geçincede sanki hiç ameliyat olmamış gibi gezmeye başlamıştım sıfır ağrı. Yani az az değil birden gidecek o ağrı sen bile şaşıracaksın