Merhabalar bebişleriniz ne zaman büyük yatakta uyuyabilir oldular acaba? Yenidoğanken park yatak kullanıyorduk biz, sonra montessori stili yatağa koyduk. 8 aylıkken kendini attığı için park yatağa dönmüştük tekrar. Artık yaşında ve yürüyor. Büyük yatağa yatırsam sıkıntı yaşar mıyım sizce?