Merhaba kuzular hiç böyle bir başlık açacağımı düşünmezdim aslında bu konu daha önce beni rahatsız eden bir şey değildi ancak ta ki anne olmayan emzirmeyen birş bana “göğüslerin sarkmış hiç rahatsız olmuyor musun? Diyene kadar. Sonrasında kafama takar oldum. Tek çaresi ameliyat mi ve siz ne durumdasınız? Hiç böyle bir rahatsızlık duydunuz mu ya da birinden böyle bir söylem duydunuz mu? Acaba gerçekten kötü mü görünüyor diyorum kendi kendime garip bi his içindeyim.