sclnrt Merhaba anneler oğlum 14 aylık hiç diş çıkarmadı 2 haftadır salya akıtmaya başladı. Bu diş çıkarmaması ile ilgili bebeğini doktora götüren oldu mu nasıl bir şey öneriyorlar
asyaasya1 sclnrt 1 yaşına kadar bi dişi olmalı diyo doktorlar geç kalmayın götürün bi troid d vitamini vs baksınlar
sclnrt 1 yaşlık kontrolünde demek ki zamanı var daha demişti doktor 16 18 ayına kadar diye. Ama şunu soruyorum o zamana kadar çıkarmazsa eğer ne yapılıyor d bir şu an kullanıyoruz zaten